Ιταλική γλώσσα

Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην Ιταλία, στην ιταλική γλώσσα και στην εκμάθηση της...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

domenica 15 febbraio 2015

Musica Italiana: Parla più piano (Il padrino) στίχοι - μετάφραση

Υπέροχο τραγούδι από την ταινία ο Νονός, μπορείτε να το βρείτε σε πάρα πολλές εκτελέσεις αν και προτιμώ αυτήν του Placido Domingo σας παραθέτω και εκείνη του Gianni Morandi, αν και έχει πολύ εύκολο λεξιλόγιο μιας που είναι πολύ σύντομο ετοίμασα και την μετάφραση! Απολαύστε το!




Parla più piano e nessuno sentira',                             Μίλα πιο σιγά και κανείς δεν θα ακούσει,
Il nostro amore lo viviamo io e te,                                ζούμε τον έρωτα μας εγώ και εσύ,
Nessuno sa la verita'                                                      κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
Neppure il cielo che ci guarda da lassu'                    Ούτε καν ο ουρανός που μας κοιτάζει από εκεί ψηλά

Parla più piano e vieni più vicino a me                     Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου
Voglio sentire gli occhi miei dentro di te,                  
Θέλω να αισθανθώ τα μάτια μου μέσα σου,
Nessuno sa la verita'                                                     
κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
un grande amore e mai più grande esistera'   
είναι ένας μεγάλος έρωτας και δεν θα υπάρξει ποτέ μεγαλύτερος

Insieme a te io restero',                                                
Θα μείνω μαζί σου,
Amore mio, sempre cosi'                                              Α
γάπη μου, πάντα έτσι
Insieme a te io restero',                                                Θα μείνω μαζί σου,
Amore mio, sempre cosi'                                             Αγάπη μου, πάντα έτσι

Parla più piano e vieni più vicino a me                     Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου
Voglio sentire gli occhi miei dentro di te,                  
Θέλω να αισθανθώ τα μάτια μου μέσα σου,
Nessuno sa la verita'                                                     
κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
un grande amore e mai più grande esistera'   
είναι ένας μεγάλος έρωτας και δεν θα υπάρξει ποτέ μεγαλύτερος


Nessun commento:

Posta un commento